نمايشگاه تخصصي گل و گياه در سنندج
نوشته شده توسط : سوران زندی
عصر امروز افتتاح شد؛
نمايشگاه تخصصي گل و گياه در سنندج

خبرگزاري کرد نیوز : نخستين نمايشگاه گل و گياه و خدمات شهري با حضور 6 استان كشور در محل پارك ملت سنندج افتتاح شد.


 

به گزارش خبرگزاري کرد نیوز از سنندج معاون بازرگاني خارجي سازمان بازرگاني استان كردستان در حاشيه افتتاح اين نمايشگاه، اظهار داشت: در اين نمايشگاه استان‌هاي تهران، شيراز، مازندران، همدان، خراسان رضوي و كردستان در 30 غرفه انواع گل‌هاي آپارتماني، فضاي سبز و خدمات شهري، كود و بذر گل را براي بازديد علاقه‌مندان به نمايش مي‌گذارند.
محمد پورنگ با بيان اينكه برگزاري نمايشگاه گل و گياه، تاثير بسزايي در نهاينه كردن زيباسازي شهري و طراوت بخشيدن به فضاي شهر دارد، افزود: اين نمايشگاه با هدف ارتقاي فرهنگ گل‌كاري و آشنايي شهروندان با انواع گل و گياه برپا شده است.
به گفته وي توليدكنندگان در صورت استفاده از بذرهاي با كيفيت و ممتاز مي‌توانند، بهترين و برجسته‌ترين محصولات را براي ارايه در بازار هاي داخلي و خارجي توليد كنند.
معاون بازرگاني خارجي سازمان بازرگاني كردستان برپايي نمايشگاه گل و گياه را موجب اشاعه فرهنگ حفظ و نگهداري فضاي سبز شهري و به نمايش گذاشتن اهميت اين نعمت الهي دانست و گفت: برقراري ارتباط با شهروندان و افزايش آگاهي آنان از فضاهاي سبز شهري يكي از مهم‌ترين اهداف اين نمايشگاه است.
پورنگ با بيان اينكه در سال جاري 30 نمايشگاه در برنامه كاري استان كردستان قرار دارد، افزود: از اين تعداد 19 نمايشگاه در سنندج و 11 نمايشگاه ديگر در ساير شهرستان‌ها برگزار مي‌شود.
به گفته معاون بازرگاني خارجي سازمان بازرگاني كردستان، هر نمايشگاه بايد در مقطع زماني خاص و با هماهنگي لازم با ساير استان‌هاي كشور صورت گيرد.
پورنگ با بيان اينكه هم‌اكنون 5 شركت نمايشگاهي در برپايي نمايشگاه‌ها در استان فعال هستند، نمايشگاه را ابزاري مهم و ارزشمند براي معرفي كالاها و توليدات در ميان مردم عنوان كرد.
وي نمايشگاه تخصصي كفپوش، موكت و فرش ماشيني، نمايشگاه تخصصي يك خانه مدرن،در ش
نمايشگاه توانمندي‌هاي صنعت استان كردستان، نمايشگاه گردشگري، صنايع دستي و سوغات، نمايشگاه تخصصي فرش دستباف و صنايع وابسته، نمايشگاه تخصصي مبلمان و تجهيزات وابسته، نمايشگاه تخصصي مبلمان اداري و منزل را از مهم‌ترين عناوين نمايشگاه‌ها نام برد، كه در سال جاري در استان كردستان برگزار مي‌شود.
نخستين نمايشگاه تخصصي گل و گياه، خدمات شهري و فضاي سبز كه با همكاري سازمان بازرگاني، سازمان پارك‌ها، معاونت خدمات شهري، منابع طبيعي و نظام مهندسي كشاورزي استان برگزار شده از امروز به مدت 4 روز از ساعت 4 تا 9 عصر پذيراي بازديد علاقه‌مندان است




:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: